24 Eylül 2008 Çarşamba

Eski süveterden çanta



Birkaç gündür evde dolaplarımı düzenlemekle uğraşıyorum.Her mevsim değişiminde aynı ızdırap havaların bir anda değişmesi artık bu işi kaçınılmaz kıldı.Nasıl olduğunu anlamasamda her değişiklikte bu kadar fazlalık kıyafet nasıl oluyor şaşarım.Görevini tamamlamış modası geçmiş vs. vs. artık onlarla vedalaşma vaktimin gelmiş olması birde bakmışım koca bir çanta dolusu olmuş.Ay ya eskimeyenler ben eskidim diyorum bunlar eskimedi ama artık giymekten bıkmışım modası kalmamış.Lafı fazla uzattım sanırım bu sitede eskiyen süveterle ve deri etekle çok güzel çanta yapımı ayrıntılarıyla anlatılmış.Günümüz şartlarında kolay kolay alınmıyor herşey ya olmayanlarla paylaşmak lazım yada pratik fikirlerle eskiyi yeni imajla tekrar hayata geçirmek.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin