27 Temmuz 2008 Pazar

Milföy böreği







Bu pazar milföy çılgını oldum desem yalan olmaz.Hazır milföy hamuruyla sosisli,peynirli ve zeytinli milföyler yaptım.
  • Zeytinli milföy için siyah zeytinlerin çekirdeklerini çıkardım.Kare milföy hamurunun içine 4 adet zeytini bir parmak aralıklarla koydum.Rulo yaparak zeytinlerin aralarını parmağımla bastırarak şekil verdim.Piştikten sonra işaretli yerlerdenayrılıp küçük zeytinli milföylere dönüşüyor.
  • Sosisli milföy pizzalar için kare milföyün her bir kenarından yarım santim şeritler kesin ve bu şeritleri kestiğimiz milföyün kenarlarına koyun.Daha sonra uzunlamasına kestiğimiz sosisleri ve yarım ay şeklinde dilimlenmiş dometesleri dizin üzerine kekik serpin.
  • Peynirli milföy kayıkları kare milföyün her iki yanından 1 parmak kalınlığında şeritler kesip iki tarafı karşılıklı yetirin.Resimde örneği var.

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin