29 Nisan 2009 Çarşamba

Anket sonuçları

Ankete katılan bütün arkadaşlara teşekkürler.Bende çoğunlağa katılarak eve girer girmez önce mutfağa yöneliyorum.Malum çalışınca vakit önemli ve zamanla yarışıyoruz.Bu soruyu erkeklere yöneltsek sanırım çoğunluk televizyon karşısına geçiyorum derdi.194 katılım sonucunda %35 mutfak,%31 yatak odası,% 25 banyo,% 9 televizyon karşısı çıkan sonuçlardır.
Gelelim yeni anketimize bu anketim biraz ilğinç olucak.Evliliği bitirdikten sonra tekrar biraraya gelen çiftler görüyoruz,Siz olsanız ne yapardınız.Evli olanlar ,eşinden ayrı olanlar hepimize bu anket '' Onunla tekrar evlenirmiydiniz.?''

1 yorum:

Lütfi Mutluer dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

Blog Widget by LinkWithin