13 Kasım 2008 Perşembe

Bebek yelekleri



Geri döndüm nihayet......

Yaklaşık 1.5 aydır blogumdan uzak kaldım.Merak edenlerinize işlerimin yoğunluğu sebebiyle uyumaya vakit bulamadığım yogun tempolu günlerden nihayet çıkmak üzereyim.Umarım bir daha bu kadar uzun süre uzak kalmam.Ama bu arada sanmayın boş durdum.Güzel birikimlerle geri döndüm.Biriktirdiğim doneleri sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.Bu arada bundan sonra sitemde sizlerin hoşuna gidebileceğini düşündüğümüz değişik lezzetler ve tarifleriyle bana eşlik edicek olan ayşegül ve handanın aramıza katıldığını keyifle belirtmek isterim.Abla olarak kardeşlerimle beraber daha bir güçlenerek blog hayatımıza devam ediyor olmak beni ziyadesiyle mutlu etmiştir.Marifetlieller nalanca müdavimleri için daha sıkı takip edilmesini şiddetle tavsiye ediyorum.Bir çok yenilik ve güzel tariflerle geliyoruz.
Tığ işi, yapımı kolay ve sevimli yeleklerin yapılış aşamaları devamı burada

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin