28 Haziran 2008 Cumartesi

Dantelsiz olurmu




Ben dantel sevdasından geçeli çok oldu ama yinede eski dantellere yeni imaj güzel olmuş.Bende zamanında fiskoslar salon takımları yapmadım değil hani...Eskileri hatırlıyor insan ister istemez neydi herşeyin üzerinde dantel televizyon bakıcaz danteli kaldır,komidin açılıcak danteli kaldır.Belkide bizi bu kadar yorduğu için vazgeçtim bu dantelden.Eskiden dantelsiz kız çeyizi olmazdı gerçi hala daha bu adeti sürdürenlerimiz yokta değil.Zaman herşeyi tüketiyor ama birgün nostalji modasıyle yine hakettiği ilgiyi görüceğine şüphem yok.Yinde dantelden vazgeçemeyenler için güzel örnek ve şemaları bu sitede

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok haklısın Nalan'cığım...Dantelleri ben de kızlara BLUZ yapımı için kullanıyorum.Yıkaması ve ütülemesi zor diye, artık hepimiz pratik şeylere yöneldik değil mi?"Tak- takıştır" sağlık ve neşe içinde yaşayalım hepberaber.Ne iyi yaptın sayfa açmakla,buradan haberleşebiliyoruz.Sevgilerimle-Mine

Blog Widget by LinkWithin