12 Haziran 2008 Perşembe

Bugun kendime banner yaptım.



Bugün neredeyse dört saatimi bilgisayarın başında kendi bannerımı yapmaya ayırdım.Heves ettim bir kere baktım herkeslerde var.:)Hiç bilmeden atıldığım bu blogspot site sayesinde url kodlar ,html kodlar dünyasında kaybolmuş ama yinede sonunda karaya varabilen biri olarak şanslı buldum.Bilene elbette kolay ama bilmeyen biri olarak kendi kendine öğrenmek biraz zaman alıyor.O yüzden kendimi göz önüne alarak geçtiğim uzun yollardan vardığım sonuçları size kısa yoldan anlatıp en azından yardımcı olmak istedim. İşe ilk önce istediğim resmi bu site yardımıyla şablon haline getirip farklı kaydet yaparak bilgisayara kaydettim..Daha sonra dollzmaniaglitte sitede sitenizin adı yada istediğiniz yazıyı boy ve renklerini ayarladıktan sonra yazının üzerine tıklayın. Çıkan ekrandaki gözat kısmında ilk sitede kaydettiğimiz resmi seçip Url yerinede sitemizin adresini yazıp add ımage tuşuna tıklayın.Çıkan ekranda son ekran görüntüsünü manuel düzeltme yaptıktan sonra save tuşuna basın ve banner kodunuz hazır.
Bunu sitenizde istediğiniz yere yapıştırın. Macera bitti sanmayın...Bu sefer banner var banner kutucuğu yok...Araştırmalarım sonunda onuda buldum. Bu kodu banner yazınızın altına yapıştırın.
<*br><*textarea readonly> BANNER KODUNUZ BURAYA YAPIŞTIRIN <*/textarea>
Banner kodunuzu işaretli yere yazın ve yıldız işaretlerini silin işlem tamam.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.Bu arada bu kadar uğraştım bannerımı sitenize eklerseniz dimiii ,

Bir anda yazının başına koyduğum fincan çekti dikkatimi,logom bile kahve fincanı,

İster istemez sordum BİR FİNCAN KAHVENİN KIRK YIL HATIRI KALDIMI Kİ?

Öyle bir zamandayız ki insanlar menfaatleri çakıştımı çok adaletsiz olabiliyor.Olanlara saygısızlık etmemek adına kahveyi hatırlı kılan kalpteki saygı gönüldeki sevgi yoksa geriye kalan kahve tiryakiliği.Belkide bu kahve fincanı merakım gönlümde kırılan kahve fincanlarının sembolü..Takımdan bir iki fincan kırılsada kalan fincanlar zaten benim gönlümdeki tahta oturmuş.Hepinize bol hatırlı bol muhabbetli günler
Gonul ne kahve ister ne kahvehane,Gonul sohbet ister kahve bahane,

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin