10 Mayıs 2008 Cumartesi

YOĞURTLU PİŞİ


MALZEMELER:
1 yumurta
1 bardak yoğurt
1 kabartma tozu
1 tutam tuz
aldığı kadar un
kızartmak için 2 su bardağı sıvı yağ

Bütün malzemeleri karıştırarak yumuşak bir hamur yapıyoruz.Hiç beklemeye gerek olmayan bu hamuru un serpilmiş tezgahın üzerinde açarak ,çay bardağınla halkalar çıkarıyoruz.Bazı yerlerde keçi bacağıda denilen pişiye ben yogurt olduğu için yoğurtlu pişi diyorum.Ama sizin için her iki şekildede hazırladım.Keçi bacağı şekli vermek için hamuru küçük parçalar halinde açıp 4' e keserek köşelerine bıçakla çentik atıyoruz.
Buda keçi bacağı şekli verilmiş hali,ayrıca belirtmeden geçmiyeyim bu pişiyi pezmeze batırarak yemenizi tavsiye ederim

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bunun tarifini iyiki vermişsin bende almayı hep unutuyodum senden.benim yaptığımdan biraz daha farklı yedikçe yedirtiyor

arzu

Blog Widget by LinkWithin